creative commons

Creative Commons-licens
Claras digitala portfolio by Clara is licensed under a Creative Commons Erkännande-IckeKommersiell-DelaLika 2.5 Sverige License.

torsdag 13 september 2012

GUNNESBORUNDAN

Jag sprang gunnesborundan på 12 minuter ungefär.
Jag tyckte att det var ganska jobbigt då jag inte stannade en enda gång, alltså höll tempot uppe hela rundan och att jag blir väldigt torr i halsen när jag springer och så blir det svårt att andas.
Annars vad det ganska skönt när man väl var klar var det skönt.

1 kommentar:

  1. Bra jobbat, Clara! Jag håller med, efter träning känns det väldigt skönt...
    Vad har du för mål med din löpning och hur tänker du uppnå det?
    Jag tycker att du någon idrottslektion skulle prova att springa hela varvet, den här gången tog ni ju halva rundan och jag tror att det kan bli en bra utmaning för dig att orka 3km! Vad tror du själv?
    Glöm inte att skriva träningsdagbok!/ylva

    SvaraRadera