creative commons

Creative Commons-licens
Claras digitala portfolio by Clara is licensed under a Creative Commons Erkännande-IckeKommersiell-DelaLika 2.5 Sverige License.

måndag 1 oktober 2012

SKRYLLE

Den 27 September var vi i Skrylle med båda 8:orna för att orientera. Jag tyckte det gick ganska bra, vi hade lite svårt med det i början när vi skulle hålla reda på var på kartan vi var, men tillslut fungerade det! Jag hittade 10 kontroller tror jag, och jag fick godkänt iallafall! Jag tycker att det är riktigt tråkigt och jobbigt att springa och dessutom orientera, så därför är jag nöjd med mitt resultat, även fast jag skulle vilja ha mer. Det hände lite problem ute i skogen som gjorde att vi inte kom tillbaka i tid, därför vet jag inte vilken tid jag fick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar