creative commons

Creative Commons-licens
Claras digitala portfolio by Clara is licensed under a Creative Commons Erkännande-IckeKommersiell-DelaLika 2.5 Sverige License.

torsdag 11 oktober 2012

Träningsdagbok- slutlig utvärdering

Jag tycker att min kondition har blivit bättre, både efter skol-joggning och efter min privata träning. Dock var jag halvt sjuk i tisdags så kunde inte springa Gunnesborundan igen och jämföra resultaten. Jag tycker faktiskt inte om att springa utomhus för att jag blir riktigt torr i halsen och får svårt att andas, men jag tycker att det har blivit lättare inom konditionen när jag springer, då jag inte längre får så mycket håll eller blir lika trött lika snabbt. Jag tyckte att när vi gjorde olika slags lagarbeten inomhus var roligast, för då arbetade man samarbete och kondition samtidigt.

Träningsdagboken tyckte jag inte att det var något fel med, men jag tycker inte heller att det är någon speciellt grym idé. Det som var bra var nog att man la märke till vad man hade kunnat göra bättre och på så sätt vad man ska jobba/tänka på nästa gång man är ute och t.ex. springer.

Sen så orienterade vi ju också i Skrylle. I början gick det ganska bra, förutom att vi inte riktigt visste var vägarna fanns och därför försökte gena genom skogen på vissa ställen och att jag råkade trampa i stora vattenpölar 2 gånger och mina fötter och skor blev riktigt blöta. I mitten av hela orienteringen så kom vi en aning vilse, jag, Albana, Sanna, Lara, Amanda och Michelle, men vi hittade lite folk som var ute och gick i skogen som vi frågade om var vi var och sen var vi på rätt bana igen. När vi sen skulle gå tillbaka, jag, Albana, Sanna och Lara, upptäckte Lara att hon hade tappat sin mobil och hon gick tillbaka och letade efter den. Men vi ringde till Gert så han visste varför vi skulle komma försent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar